PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Lisatud 03.11.2008

Honda kumulatiivne globaalne mootorratta toodang jõudis 2008.a. 200-miljoni ühikuni

TOKYO, Jaapan, 30.oktoober, 2008 – Honda Motor Co., Ltd. teatas, et 2008 aasta septembris jõudis Honda ülemaailmne kumulatiivne mootorratta toodang 200-miljoni ühikuni. Honda saavutas selle piiri peale seda, kui ta oli 60 aastat tootnud mootorrattaid alustades tootmist 1949.a. Dream D-type mootorratastega.

Honda mootorrattaäri ajalugu algas Dream D-type mootorrataste masstoodanguga aastal 1949. Mootorrataste tootmisele väljaspool Jaapanit pandi algus 1963.aastal Belgias ja peale seda on Honda laiendanud oma kohalikku tootmist paljudesse maailma riikidesse põhinedes Honda ideoloogial „tuua tootmine kliendile lähemale“. Uutel turgudel alustab Honda oma tegevust põhjalike turu-uuringutega ning seejärel mootorrataste müügiga, mis on hiljem aluseks autode müügivõrgu loomisele. Hetkel toodab Honda mootorrattaid 32-s tehases 22-s riigis üle maailma. Honda lõi kohalikud mootorrataste R&D ehk uuringute- ja arendusosakonnad USA-s, Saksamaal, Itaalias, Tais, Hiinas ja Indias pühendades oma jõupingutused loomaks mootorrattaid, mis vastavad klientide vajadustele.

Honda aastane ülemaailmne mootorrataste müük ületas 10 miljonit aastal 2004, aastal 2007 ulatus müük aga 13,47 miljoni ühikuni, mis oli 7%-line kasv võrreldes 2006-nda aastaga. Honda eesmärk on müüa 18 miljonit ühikut aastas 2010.aastal. Selle saavutamiseks jätkab Honda toodete pakkumist, mis rahuldavad klientide eripäraseid nõudmisi kõikjal üle maailma.

 

Tagasi
Töölaua versioon Powered by Motorway