2024. aasta CRF1100L Africa Twin Adventure Sportsil on samasugune raam nagu maastikusõidu jaoks mõeldud CRF1100L Africa Twinil, kuid tal on täiesti oma roll: pakkuda sõitjale häid pikamaasõiduomadusi ja praktilisust nii teel kui ka maastikul.
2024. aasta Showa EERA™ tagab optimaalse pidevalt reguleeritava löögisummutuse juhtimise. Neljast vaikerežiimist – SOFT (pehme), MID (keskmine), HARD (jäik) ja OFF-ROAD (maastik) – piisab igasuguste sõiduolude jaoks ja on olemas ka režiim USER (kasutaja), mis võimaldab sõidu ajal veelgi täpsemat häälestamist. Tagavedru eelkoormust saab nüüd samuti sõidu ajal reguleerida.
2024. aasta mudelil on kasutusele võetud 19-tolline velg (varem 21-tolline), millele sobib laiem 110/80-19 rehv (varem 90/90-21). Selline kombinatsioon parandab esirehvi haarduvust ja tunnetust, tagades maastikul parema stabiilsuse ja mugavuse täiskoormuse juures. Istmepolstri paksust on mugavuse suurendamiseks muudetud ja iste on viidud madalamale, 835/855 mm juurde. Vedrustuse käik on vähendatud nii ees kui ka taga 210/200 mm-ni, mis parandab teel juhitavust ja maha toetumist.
Kiirenduse parandamiseks, eriti kahekesi sõitmisel ja täiskoormuse juures, on 1084-kuusentipmeetrise masina paralleelset kahesilindrilist mootorit häälestatud sisse- ja väljalaske ning põlemise kaudu nii, et see tekitaks aeglaste ja keskmiste pöörete juures suurema pöördemomendi (kuni 112 Nm) ega kaotaks sealjuures võimsust, mis püsib 75 kW juures.
Pikamaasõite soosivad suur 24,8 l kütusepaak, põhjalik tuulekaitse (tänu ümber kujundatud üla- ja küljevoolunditele), viie sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas, suur karteripõhja kaitse, alumiiniumist tagaraam ning sisekummita veljed ja rehvid. Standardvarustusse kuuluvad ka laadimispesa ja soojendusega käepidemed.
Tänu täiustatud DCT-le on kohaltvõtmisel ja väikesel kiirusel sõitmisel tunne loomulikum. Kuueteljeline inertsiaalandur (IMU) juhib lisaks seitsmeastmelisele HSTC-le ka kolmeastmelist Wheelie Controli, Cornering ABS-i (maastikusõidu seadistusega), Rear Lift Controli ja DCT kurvituvastust. Vaikesõidurežiime on neli: URBAN, TOUR, GRAVEL ja OFF-ROAD.
Sõiduasendi puhul on arvesse võetud täielikku kontrolli, iste on kitsas, polster mugavuse suurendamiseks paksem ja juhtraud kõrge. Topelt-LED-päevatuledel (DRL) on kolmeastmelised kurvituled, mis reguleerivad kaldenurka arvestades automaatselt valgusvihku, tagades ohutuse huvides optimaalse nähtavuse. Standardvarustusse kuuluvad ka kiirushoidik ja soojendusega käepidemed. Värvilise universaalekraani (MID) (6,5-tollise TFT-puuteekraani) abil saab mugavalt suhelda masina süsteemidega, peale selle on olemas ka Apple CarPlay®, Android Auto® ja Bluetoothi ühendus.
2024. aasta CRF1100L Africa Twin Adventure Sports on saadaval järgmistes värvivalikutes, millest mõlemale on lisatud suurelt logo.
Matt Ballistic Black Metallic
Pearl Glare White (kolmevärviline)