PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

 Neo Sports Café stiil areneb dünaamiliselt

  • Uus 5-tolline värviline TFT näidikupaneel sisaldab Honda RoadSynci ühenduvust, et pakkuda reaalajas sõidusuuniseid ja ligipääsu teistele nutitelefoni funktsioonidele
  • Uus lihtsustatud vasakpoolne lüliti on lihtalt kasutatav ja pimedal ajal tagantvalgustusega
  • Kõik tuled on LEDid, uus kaldus esituli sobib uue kujundusega tagatulega
  • 41 mm Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD-kahvlid 
  • Neljakolvilised radiaalpaigutusega esipidurisadulad ja ujuvkettad
  • 120/70-ZR17 esi- ja 180/55-ZR17 tagarehv
  • Tippvõimsus on 70 kW ja suurim pöördemoment 63 Nm
  • Saadaval 35 kW variant A2 juhiloa omanikele
  • Honda Selectable Torque Control (HSTC)  
Honda E-Clutch 
  • Maailmas esmakordselt kasutusele võetud tehnoloogia võimaldab juhil mootorit käivitada ja seisata ning käiku vahetada ilma sidurirhoovata, kasutades ainult käiguvahetuspedaali
  • Saadaval uue mudeli lisavarustusena, süsteem lisab tühimassile 2 kg
  • Honda E-Clutch võimaldab sidurihooba ka tavalisel viisil kasutada
  • Tagab suurema sõidunaudingu ja paindlikkuse erinevate stsenaariumite puhul, pakkudes täiesti uudset sõiduelamust
Honda E-Clutch kasutab kiirkäiguvahetite, käsitsi juhitavate sidurite ja Honda’s Dual Clutch-tehnoloogia elemente ning omadusi, et pakkude ainulaadset kooslust nendest end juba tõestanud lahendustest, avades igat tüüpi ja igasuguse tasemega mootorratturitele täiesti uudse võimaluse rattasõitu kogeda. Sidur ja jõuülekandeseadmed iseenesest ei erine traditsioonilise mootorratta omadest ja see ülikompaktne süsteem kaalub kõigest 2 kg.
 
Äärmiselt lihtsalt kasutatava Honda E-Clutchiga kaob sidurihoova kasutamise vajadus käigu alla- ja ülesvahetamisel. Mootorrattur peab ülikiireks käiguvahetuseks lihtsalt pedaali kasutama, mis tagab erakordselt nauditava sportliku sõiduelamuse. Sidurihooba pole vaja ka sõidu alustamisel ja peatumisel. Kohe mootori sisselülitumisel aktiveeruv süsteem juhib sujuvalt mõlemat varianti, kõrvaldades mootori väljasuremise võimaluse töötamise ajal ning pakkudes lisamugavust ja meelerahu linnas sagedaste paigaltvõttude ning peatumistega sõitmisel.
 
Lisaks sõidunaudingule ja mugavusele tagab Honda E-Clutch ka ülima paindlikkuse. Soovi korral saab juht sidurihooba alati ka tavalisel viisil kasutada. Sidurihoova kasutamisel taasaktiveerub Honda E-Clutch vähem kui sekund pärast mootori teatud pöörete saavutamist ja aeglasematel pööretel 5 sekundi pärast. Kui juht soovib süsteemi sõidu ajaks välja lülitada, saab ta seda teha vasakul juhtraual oleva lüliti abil. Käsitsi juhtimisele vahetamist näitab näidikupaneelil kuvatav M.
 
Samuti võimaldab Honda E-Clutch juhil valida nn töötamise tunnetust ja seadistada jõudu, mida on vaja pedaalile käigu vahetamiseks rakendada. Saadaval on kolm seadistust: RASKE, KESKMINE JA PEHME. Igat seadistust saab valida eraldi nii käigu üles- kui ka allavahetamiseks. See tehnoloogia soovitab juhile käigu allavahetamist näidikupaneelil kuvatava sümboli abil, kui tuvastatakse, et mootorratta käik on teatud kiirusel liiga kõrge.
 
Honda E-Clutch juhib siduri ühendamist ja lahutamist selliste parameetrite põhjal nagu sõidukiirus, seguklapi avanemise nurk, mootori pöörded, surve käiguvahetuspedaalile, mootorreduktori nurk, mootori ristvõlli kiirus ja valitud käik. Sidur töötab läbi täituri koos parempoolses mootorikattes asuva kahe mootoriga. Siduri ühendamisel ja lahutamisel juhitakse ka süüte ajastust ja kütuse sissepritset ning tulemuseks on sujuv ja jõnksutamiseta käiguvahetus igas olukorras.
Töölaua versioon