PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

2024 AASTA HONDA CRF450R

2021. aasta CRF450R on täiesti uus, välja arvatud rattad ja mootor. Põhjaliku värskenduse aluseks on Tim Gajseri ja HRC 2019. aasta meistrivõistlused võitnud CRF450RW töömasina arendamisel saadud oskusteave. Uus raam ja kiik ning muudatused geomeetrias ja vedrustuses teevad masina kergemaks ning parandavad märkimisväärselt kurvide võtmist. Mootoril on täiustatud sisse- ja väljalaset, lisatud on uus dekompressioonisüsteem ja ühetoruline summuti, et muuta madalatel ja keskmistel pööretel sõitmine võimsamaks ja sujuvamaks. Suurem hüdrauliline sidur tagab kergema vajutamise korral suurema kontrolli. Kompaktsemad plastosad ja väiksem iste suurendavad liikumisvabadust.

2021. aastal saab CRF450R palju parandusi ja täiendusi, mille teemaks on „Ülikiire kurvide läbimine“ (Razor-sharp Cornering). Esiteks on see tänu täiustatud raamile ja alusraamile 2 kg kergem. Uus raami ja kiige jäikustasakaal, rangem raamigeomeetria, kõrgem kliirens ja muudetud vedrustus aitavad kõik paremini kurve võtta. Tim Gajseri 2019. aastal võidetud meistrivõistlustelt saadud teadmised aitavad vähendada sõitja väsimust, et iga oskustasemega harrastajad saaksid pidevalt parimaid ringiaegu.

Ka mootor saab HRC oskusteabest kasu ning erilist tähelepanu on pööratud madalale ja keskmisele pöördevahemikule. Dekompressor on ümber paigutatud, õhukarbi maht on suurem ning seguklapikoda ja väljalaskeavad on ümber kujundatud. Väljalasketoru on uus ja kahetoruline summuti on asendatud ühetorulisega.

Suurema mahuga hüdraulilise siduri heeblit on veelgi kergem liigutada ning muude kaalu säästvate detailide hulgas on väiksem kütusepump ja täiustatud magneesiumist plokikaanekate. Ka uued plastosad on sõitja liikumisvabaduse suurendamiseks kergemad ja õhemad ning iste on väiksem ja asub taga madalamal. Värskendatud mudelit täiustab uus stiilne üleni punane graafika.

Töölaua versioon