PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

ADV 350

2016. aastal, mil Honda esitles mudelit X-ADV (osaliselt suur roller, osaliselt uhiuue linnamaasturistiilis kerega seiklusmootorratas), hakati ihaldama mootorratast, mida Euroopa veel ei teadnud, et vajab. Viimasel kümnendil on sellele tõeliselt uuenduslikule mudelile olnud vähe võrdseid.

Selle edu on enam kui õigustanud Honda otsust teha uuendusi – 2021. aasta septembris oli X-ADV müügitabelis teisel kohal tuliseid vaidlusi tekitavas on-off-kategoorias. Ja nüüd on aeg tuua see tulevikku vaatav käsitus keskmise suurusega rollerite turule. 2022. aasta ADV350-s, mis on kujundatud uue linnaseikluse kontseptsioonist lähtudes, segunevad täiustatud rolleri viimistletus ja praktilisus vastupidava linnamaasturi stiiliga. Inspiratsiooni on ammutatud mudelist X-ADV.

Tegemist on menukale Euroopa segmendile mõeldud värske mudeliga, mis meeldib paljudele (eriti noortele mootorratturitele). ADV350 on valmis avastama linna ja enamatki.

ADV350 eristub hallist massist oma karmi hoiakuga ning jõulised nurgad ja plokkide värvitoonid annavad sellele tõelise maastikumasina ilme. X-ADV on ilmne stiilietalon. Sama võib öelda ka maastikumasinate CRF-seeria kohta.

Praktilisust pole unustatud: istme all on ruumi kahele kogu nägu katvale kiivrile, kindalaekas on USB-laadija ja mugavust lisab nutika võtme kasutus. Tuuleklaasi kõrgust saab reguleerida ning LCD-näidikupaneeli on integreeritud ka Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem.

ADV350 esiosast kumab seikluslikku stiili. Sõiduasend soodustab loomulikku juhtimist ja šassii, mis sisaldab 37 mm USD kahvleid, terasest toruraami ja eraldi mahutiga tagaamorte, on häälestatud pakkuma erksat roolimist, tagasisidet ja tunnetust. ADV350 kergel 15-tollisel esirattal ja 14-tollisel tagarattal on ees 120/70-15 ja taga 140/70-14 plokkmustriga tihtrehvid,mis võimaldavad igasugustes oludes väga head haarduvust. Üks 256 mm ketas on sobitatud 240 mm tagakettaga.

Linnas ja maanteel on koheseks kasutamiseks piisavalt kiirendust. 330 cm3 täiustatud Smart Power+ (eSP+) SOHC neljaklapiline mootor arendab tippvõimsust 21,6 kW ja pöördemomenti 31,9 Nm. Honda Selectable Torque Control (HSTC) ja hädapidurdustuled kuuluvad standardvarustusse.

Töölaua versioon