Uus alumiiniumist perimeeterraam
Oleme häälestanud raami jäikustasakaalu tehasesõitja nõudmiste järgi, et suurendada kurvide läbimise kiirust ebatasasel, üles songitud rajal ja parandada stabiilsust suurel kiirusel sõitmisel.
Uuenduskuuri läbinud 49 mm Showa USD kahvlid
Uued ülemised ja alumised kinnituskahvlid, roolisammas ja telg töötavad koos uute välimiste torudega. Siseosad on ümber tehtud, et pakkuda pidevat 250-le omast summutusreaktsiooni ja tunnetust alates esimesest liikumisest.
Võimsam 249,4 cm³ DOHC mootor
Otsesem sisselaske õhuvool ja sirgem väljalasketoru parandavad aeglasel kiirusel gaasitunnetust ning saavutavad kesk- kuni tippkiirenduse ja tippvõimsust ületava võimsuse, samal ajal kui uue disainiga väntvõll pöörleb kiiremini.
Kolmeastmeline veojõukontroll Honda Selectable Torque Control (HSTC)
CRF250R-il on nüüd pöörlemise vähendamiseks ja veojõu suurendamiseks HSTC, mis pakub kerget, keskmist ja jõulist sekkumistaset vastavalt maastikule või sõidustiilile. Süsteemi saab ka välja lülitada.
Uus HRC seadistusega esipidurisadul
Kahe kolviga eesmise pidurisadula disain, mis on võetud otse meie tehase võidusõiduratastelt, vähendab hoova lõtku 57%, pidades vastu pidurdusjõu vähenemisele kuumuse tõttu. Uus kere on jäigem, et tagada pidev tunnetus.
Kolme režiimiga mootorirežiimi valikunupp (EMSB)
Kohandage mootori iseloomu vastavalt sellele, mille vastu võistlete: režiim 1 tagab tasakaalustatud võimsuse ja pöördemomendi, režiim 2 pehmendab võimsust ja pöördemomenti ning režiim 3 töötab jõuliselt.
Kolmeastmeline HRC Launch Control
Kasutage eelist ära. 1. aste töötab 8000 p/min juures ja sobib mudastesse oludesse. 2. aste (8500 p/min) on põhiseadistus kuivadeks oludeks. 3. aste käivitub 9500 p/min juures profisõitjatel.