Transalpi disain väljendab eksimatult seiklushõngu ja kogupakett töötab maanteel suurepäraselt. Jalgade sirgemat asendit võimaldav hoiak annab märku seiklusvalmidusest, samal ajal kui kerekatted ja tuuleklaas pakuvad tuule eest kaitset ilma massi lisamata. Üldilme on stiilne, lihtne ja puhas.Mootor mahutab väikesesse ruumi palju Honda tehnilist võimekust ja pakub jõulist reaktsiooni kõigil pööretel – just seda on vaja nii üksi kui ka kahekesi sõitmiseks. Uus 755 cm³ kahe paralleelse silindriga jõuseade (mida kasutatakse ka uuel CB750 Hornetil) pakub 67,5 kW tippvõimsust ja jõulist pöördemomenti kuni 75 Nm kogu pöördevahemikus. Süsteemi Throttle By Wire (TBW) täiustatud sätted muudavad mootori iseloomu pikamaasõiduks sobivaks ja mugavaks.
Kompaktsed, võistlusmudelist CRF tuletatud universaalse nukkvõlliga kaheksaklapilised silindripead kasutavad allavooluõhu sisselaskeavasid ja õhukanalit Vortex Flow Duct, et tagada optimaalne põlemine. 270° faasinurgaga väntvõll lisab tunnetust ja iseloomu. Elektroonilised juhiabisüsteemid töötavad digigaasi Throttle By Wire (TBW) vahedusel ja hõlmavad viit sõidurežiimi, millest neli koosnevad võimsuse, mootorpiduri, ABS-i ja veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC) koos sisseehitatud tagarattal sõitmise abisüsteemiga Wheelie Control eelseadistatud kombinatsioonidest. Viies sõidurežiim User võimaldab sõitjal määrata enda eelistatud kombinatsiooni.
Juhitavus on kerge, väle ja kindel. Terasest teemandikujuline raam on tänu toruseinte paksuse ja jäikuse optimeerimisele kerge. Paindliku maanteesõidu ja maastikul põrutuste summutamise tagamiseks on vedrustus tippkvaliteediga: kasutatud on Showa 43 mm SFF-CA USD kahvleid ja Pro-Linki kaudu töötavat tagumist amortisaatorit. Kaks kahe kolviga pidurisadulat pidurdavad tõhusalt ning rehvid mõõduga 90/90-21 ees ja 150/70-18 taga tagavad mitmekülgse võimekuse nii teel kui ka maastikul.
Ulatusliku tehniliste andmete loendi eesotsas on 5-tolline värviline TFT-ekraan, mis pakub väljendusrikast teavet ja kõigi süsteemide juhtimist, samuti Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi (HSVC) ühenduvust nii Androidi kui ka iOS-i seadmetega. Kõik tuled on LED-lampidega, suunatuled lülituvad automaatselt välja ja neile on lisatud ka hädapidurduse signaali (ESS) tehnoloogia, et hoiatada teisi liiklejaid ootamatu pidurdamise korral.
XL750 Transalpile on saadaval lai valik lisatarvikuid, mida saab omaniku eelistuste ja kasutamise järgi isikupärastada, sh kiirkäiguvaheti ja valikuline madal iste.
Et asi oleks lihtne, on saadaval viis paketti, mis koondavad lisatarvikud kenasti kokku.
PAKETT URBAN (praktilisus ja hoiustamine)
50 l pagasikast, alumiiniumpaneel, kinnitusalus, tagaistme padi ja sisemine kott, lisaks kõrge tuuleklaas ja keskhark.
PAKETT TOURING (mugavus ja hoiustamine)
Tagumised küljekohvrid (P 26 l / V 33 l), alumiiniumpaneelid, kinnitusraamid, sisemised kotid ja soojendusega käepidemed.
PAKETT ADVENTURE (stiil ja praktilisus)
Küljetorud, LED-udutuled ja radiaatorivõre.
PAKETT RALLY (stiil ja praktilisus)
Kiirkäiguvaheti, mootorikaitse, põhjakaitse, maastikusõidu jalatoed ja pikendustega käekaitsmed.
PAKETT COMFORT (mugavus ja praktilisus)
3 l kütusepaagi kott, tuulesuunajad, mugavad tagaistme jalatoed ja AAC-laadimispesa.
Kõik lisatarvikud on saadaval ka eraldi.