PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.
headerImage

Lisatud 01.09.2021

Honda A2 kategooria 500 cm3 mootorrataste trio 2022. aasta mudelid saavad olulised jõudlusele keskendunud uuendused.

• Kogu Honda 500 cm3 triot – CB500F, CBR500R ja CB500X – on 2022. aastaks uuendatud
• Raami uuenduste hulka kuuluvad Showa 41 mm SFF-BP USD kahvlid, uus kergem kiik, kergemad rattad ja kaks uut 296 mm esipiduriketast
• Uued kütuse sissepritse seadistused parandavad pöördemomendi iseloomu ja tunnetust
• Uuendatud kujundus uute värvitoonide ja graafikaga


Honda ülipopulaarse trio – CB500F, CBR500R ja CB500X – 2022. aasta mudeliversioonid saavad uuendatud mootori ja raami, mis parandavad veelgi nende laialdast atraktiivsust nii uute kui ka kogenud sõitjate seas.

Neljasilindrilistelt keskmise kaaluga mudelitelt CB650R ja CBR650R pärinevad uued Showa 41 mm SFF-BP USD kahvlid on uue esiosa kujunduse silmapaistvamad osad, mis pakuvad paremat juhitavust ja sõidukvaliteeti. Need on nüüd mudelitel CB500F ja CBR500R kokku sobitatud kergemate Y-kodaraga alumiiniumvelgedega, mille juurde kuuluvad uued 296 mm lainelised topelt-esikettad ning radiaalse paigutusega Nissini pidurisadulad. Seiklushimulisele CB500X-ile on tehtud samasugused piduri ja vedrustuse uuendused nagu selle sõsarmudelitele ning sel on ka pikem esivedrustuse käik ning kergem ja suurem 19-tolline esiratas.

Kõigil kolmel põneval ja säästlikul masinal on uus kergem kiik, mis on pööramisel jäigem, kuid külgsuunas paindlikum, et parandada juhitavust ja kurvide võtmist. Iga masina südames olev jõuline 500 cm3 mootor toodab A2 kategooria juhiloa omanikule lubatud maksimaalse 35 kW võimsuse, ent 2022. aastaks on sel uued PGM-FI elektroonilise sissepritse seadistused, et parandada veelgi pöördemomendi tunnetust ja üldist iseloomu.

Naked-tüüpi CB500F-i 2022. aasta mudel on kolmes erksas värvitoonis: Pearl Smoky Gray, Mat Axis Gray Metallic ja Pearl Dusk Yellow, samal ajal kui sportlik CBR500R on saadaval uues värvitoonis Mat Gunpowder Black Metallic, saades ka uue pilkupüüdva graafika, mis tõstab esile selle võidusõiduraja pärandit. Seiklusmasin CB500X saab 2022. aastaks kaks uut värvitooni: Mat Gunpowder Black Metallic ja Pearl Organic Green. Samuti on kõik kolm mootorratast saadaval Honda klassikalise värvilahendusega Grand Prix Red.

Kuna kompaktsed mõõtmed ja sõbralikud maneerid teevad Honda 500 cm3 masinate trio haldamise, nendega sõitmise ja nende tundmaõppimise lihtsaks, muudavad need samad omadused need masinad ka ehtsaks naudinguks neile, kes vahetavad 125 cm3 masina võimsama vastu või suurema masina väiksema vastu või naasevad turule ning kes tahavad uurida, mida nad nädalavahetusel teha suudavad, olenemata sellest, mis tüüpi sõiduvahendi nad valivad.

Alates CB ja CBR-i turuletoomisest 2013. aastal on Honda müünud neid kogu Euroopas üle 106 000 ühiku. Igaühel on Honda rikkaliku mudelivaliku erisuguses maailmas oma koht. Maanteeratas CB500F moodustab ligi poole läbimüügist, võidusõidumaailma esindaja CBR500R 18% ja seiklusmaailma CB500X 35% kogumüügist. 

Honda klientide esindavat valimit käsitlev uuring näitab kolme masina atraktiivsust erinevate demograafiliste näitajate lõikes. Arvudest nähtub, et 45% CB500F-i ja 37% CBR500R-i omanikest on uued sõitjad, kellest vastavalt 45% ja 60% on alla 34-aastased, mis näitab seda, kui olulised need on olnud uute noorte sõitjate toomisel kaherattaliste maailma.

Seevastu üle 75% CB500X-i omanikest on kogenud sõitjad ja veel 15% on meelitatud tagasi mootorrattaga sõitmise juurde tänu igakülgsele atraktiivsusele, mida jõulise kujunduse, pika käiguga vedrustuse ja püstise sõiduasendiga kompaktne seikleja pakub.

Tagasi
Töölaua versioon